خزعلی: بدون رئیس جمهور خیلی سخت است، اما مصمم ادامه می‌دهیم سی‌ان‌ان آمریکا را رسوا کرد | کشتار رفح با بمب‌های آمریکایی صورت گرفت اوجی: ۲۳ پروژه کلان در کشور آماده بهره‌برداری است رادان: توجه به امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری مهم‌ترین مأموریت فراجاست گفت‌وگوی تلفنی علی باقری با وزیر خارجه کویت دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران با خانواده شهید سردار موسوی + فیلم پوتین ارتباط با طالبان را یک نیاز دانست آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۹ خرداد ۱۴۰۳) کناره‌گیری یک مقام دیگر وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه ترودو: به هیچ وجه از حمله اسرائیل به رفح حمایت نمی‌کنیم عربستان: حمله اسرائیل به رفح جنایت و نقض آشکار قوانین و قطع‌نامه‌های بین‌المللی است الجزایر پیش نویس قطعنامه توقف کشتار در رفح را به شورای امنیت سازمان ملل ارائه می‌کند واکنش معاون بایدن به حمله اسرائیل به رفح مکرون: آماده ام کشور فلسطین را به رسمیت بشناسم اما در زمان مناسب وکیل امیرحسین مقصودلو: تتلو فعلا آزاد نمی شود | به برخی از احکام صادره اعتراض کرده است صدر اعظم آلمان: بمباران اردوگاه پناهجویان در غزه غم انگیز است عزت الرشق: جهانیان فریب صهیونیست‌ها را نمی‌خورند | نتانیاهو تشنه خون است اعلام آمادگی مکزیک برای پیوستن به آفریقای جنوبی در شکایت از رژیم صهیونیستی آمریکا: به فشار برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای ادامه می‌دهیم وقوع حادثه دریایی جدید در اطراف یمن (۸ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۳ پیشنهاد وزیر آموزش و پرورش برای جبران تعطیلی مدارس| حق‌الزحمه معلمان کلاس‌های تابستانی چه شد؟+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۴۶۵۰۶
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
  • ۱
۳ پیشنهاد وزیر آموزش و پرورش برای جبران تعطیلی مدارس| حق‌الزحمه معلمان کلاس‌های تابستانی چه شد؟+ جزئیات
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سه پیشنهاد برای جبران تعطیلات اخیر مدارس گفت: یکی از پیشنهادات بازگشایی مدارس در روزهای پنج‌شنبه است.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف نوری در حاشیه دیدار با وزیر آموزش، خانواده و جوانان نیکاراگوئه اظهار داشت: تعطیلی مدارس در دوران کرونا و پس از آن از ابتدای سال تحصیلی بسیار زیاد و بی‌سابقه است. از رئیس جمهور خواهش کردم فکری برای تعطیلی مدارس شود، اما اکنون در صورت بروز هر اتفاقی، تعطیلی مدارس اولین اقدام است و این در حالی است که مدرسه باید آخرین مکان برای تعطیلی باشد.

وزیر آموزش و پرورش درباره برنامه‌های جبرانی برای عقب‌ماندگی تحصیلی مدارس، گفت: چند پیشنهاد داریم که یکی از این پیشنهادها، برگزاری کلاس جبرانی در روز‌های پنجشنبه، دیگری افزایش سال تحصیلی و برگزاری کلاس‌های جبرانی در تابستان است که باید بررسی شود.

نوری درباره ادامه زمان سال تحصیلی یادآور شد: هنوز حق‌الزحمه معلمان در کلاس‌های تابستان با وجود تصویب در ستاد کرونا پرداخت نشده است که باید پرداخت شود. باید بسته‌های جبرانی را برای دانش آموزان در نظر گرفت تا دانش آموزان از برنامه درسی ملی جا نمانند.

نوری درباره برگزاری امتحانات اظهار داشت: اکثر نوبت دوم شروع شده و امتحانات هم مابین آن باید برگزار شود که شب گذشته هم در اطلاعیه‌ای این موضوع را اعلام کردیم.

وزیر آموزش و پرورش درباره احتمال برگزاری کلاس‌های جبرانی در تابستان و دریافت شهریه از خانواده‌ها توضیح داد: سال گذشته دانش‌آموزان نیازمند آموزش را شناسایی کردیم و با تعامل مناسب با اولیا مخالفتی برای حضور دانش‌آموزان در کلاس‌ها نبود. امسال هم مدارس غیردولتی باید به گونه‌ای عمل کنند که باری از دوش خانواده‌ها برداشته و هزینه‌ای به آن‌ها تحمیل نشود و موضوع را به طریق دیگری حل کنند.

نوری با بیان اینکه بسیار نگران جاماندگی دانش آموزان هستیم که باید به این‌ها رسیدگی شود، افزود: در بخش دولتی هزینه‌ای از خانواده‌ها گرفته نمی‌شود و این مواردی است که برای گزینه‌های کلاس جبرانی باید بررسی شود تا دانش‌آموزان جا نمانند.

وی درباره برگزاری کلاس‌های جبرانی در روز‌های پنجشنبه گفت: این موضوع مطرح شد تا دانش آموزان به صورت اختیاری روز‌های پنجشنبه برای جبران تحصیلی به مدارس بیایند البته درباره کم و کیف حضور دانش‌آموزان باید بررسی‌های لازم انجام شود و زمینه‌های اجتماعی را هم درنظر بگیریم تا به هدفی که ترسیم کرده‌ایم، دست یابیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
1
در تابستان دو نوع کلاس که از نوع اول دانش آموزانی که شهریه دریافت کردند و نوع دوم تدریس تثبیت بود که هنوز پرداخت نشده است و جالب توجه این که هزینه یک پنجم پولی که گرفتند کل حق الزحمه معلمان را می توانسته‌اند بدهند. این همه پول چی شد ؟؟؟؟؟به جیب کی رفت؟؟؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->